Избрани със специално внимание, отгледани с любов към природата и грижа за здравето, новата линия хранителни био продукти на dm – dmBio са вече и в България. Най-новите бебешки пюрета със зеленчуци, пиле и риба в асортимента на dm са именно на маркатаdmBio. Към момента dmBio е представена общо с девет пюрета и е ексклузивна само за dm. Менюто е интересно и богато - една част от пюретата са предназначени за бебета над 4 месеца, а други са подходящи за 8-месечни. Детайлна информация за всички вкусове може да намерите на гърба на всяко бурканче. Пюретата са създадени с продукти от биодинамично земеделие, които са обект дори на по-строги изисквания от тези на био разпоредбите на ЕС. Това, което обединява всички dmBio пюрета е, че не съдържат консерванти, захар, сол или допълнителни аромати.
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към днешна дата (01.09.2016) филиалната мрежа се състои от 64 магазина във вече 24 града в страната, а служителите на компанията са над 500. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 22 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo.
Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.